2018. aasta populaarsemad blogipostitused

Tasa sõuad kaugele jõuad. Ühesõnaga meenub, et eelmise aasta üks lubadus oli rohkem kasulikku sisu kirjutada, kuid välja kukkus nii nagu alati ehk see eesmärk jäi täitmata. Kuid siiski tagasihoidlikud 12 artiklit jõudsid minu jälgijaskonna silme ette. Kuna kokkuvõtteid  mulle meeldib teha ja nii ei jää ka seekord parimate välja toomine tegemata. Virtuaalassistendi 7 enim loetud 2018. aasta blogipostitust olid järgmised:

1. Hinnapäringu koostamine ja päringutele vastamine

Kuidas koostada informatiivset päringut, kuidas päringutele tõhusalt vastata ning mida päringute ja vastuste puhul silmas pidada, sellest saabki alljärgnevalt lugeda.


2. 25 turundusalast lühendit ja mõistet, ilma milleta äris hakkama ei saa 

Siin artiklis on välja toodud 25 turundusalast lühendit ja mõistet. Turundusalase terminoloogia tundmine on hädavajalik nii turundusjuhile, müügijuhile kui ka tegevjuhile. Prindi see spikker endale töölauale.


3. Kontrolli, kas korraldad Facebooki mänge uute reeglite järgi?

Kas teed vanast harjumusest Facebooki kampaaniaid stiilis “jaga ja võida” mänge, kus palud vajutada like, tagida sõber jne. Mängu tulemuseks on suurenenud fännide arv Facebooki lehel, mis pole halb ja kui see ongi eesmärk. Kuid kas fänniarv Facebooki lehel on puhas edevuse mõõdik või tuleb sellest kanalist reaalne müük?


4. Internetiturunduse kanalite list 

Internetiturunduse kaks peamist ülesannet on: liikluse tekitamine ettevõtte kodulehel ja sihtgrupi mõjutamine sobivas suunas. Siin artiklis keskendume alljärgnevalt tähtsaimatele internetiturunduse kanalitele.


5. Digitaalne segadus arvutis – kuidas seda vältida?

Elektroonilisi faile saab sorteerida kuupäeva järjestuse põhimõttel AAAAKKPP ehk failide nimeks on 20170409. Nii teeb arvuti sorteerimistöö ise ära ja lihtsustab failide leidmist. Kaustade nimetamisel on soovitatav nimetada need üldisemalt konkreetsemale, näiteks „Aiandus_Lilled_Püsililled_Poolvarjus_Tulp“. 


6. 40 turundusliiki, mis aitavad Sul reklaami- ja turundusvaldkonnas paremini orienteeruda!

Kas oled kunagi mõelnud, mitut turundusliiki Sa tead või ise reaalselt proovinud oled? Erinevaid turundustüüpe tasub teada ja ära tunda, et oskaks kasutada just neid, millest Sinu brändile tegelikult ka kasu on ja mille tähendust Sa ise hästi mõistad. Milliseid turundusmetoodikaid oled  juba rakendanud ja millised on aeg kasutusele võtta nüüd?!


7. Psst! Mida Sa pead delegeerimise kohta teadma?

Tööülesannete oskuslik delegeerimine toob kasu nii juhile kui töötajale ja peaks väljenduma ka ettevõtte majandustulemuste paranemises. Muide, ülesannete õiglane jaotus aitab kaasa ka töökeskkonna meeldivamaks muutmisele.

Jaga teistega:
  • 3
  •  
  •  
  •  
  •  
    3
    Shares