Facebookis sündmuste loomine – miks ja millal?

Üks funktsioon, mida Facebookis tuleb ürituste puhul kasutada, on sündmuste loomine (Facebook Events). Kuidas aga toimida, et see oleks õigesti ülesseatud, loe meie blogist.

Mida Facebooki sündmus / Facebook Events tähendab?

Tegu on funktsiooniga, mis võimaldab Facebooki kasutajatel või lehe administraatoritel luua kalendripõhise kutse üritusele. Kutse saab saata valitud inimeste rühmale ja see sisaldab teavet ürituse kohta, kellaaega ja kuupäeva. Ideaalne viis, kuidas kiiresti ja mugavalt kõigile asjaosalistele info saata. Facebooki interaktiivse olemuse tõttu aitab ürituse loomine kaasata inimesi, tekitab diskussioone ja huvi.

 

Sündmuse loomine – step by step 

Igaüks saab Facebookis luua sündmuse tasuta. Üritus saab olla kutsetega (privaatne) või kõigile avatud (avalik). Kui lood ürituse oma isikliku konto alt, siis saad valida, kas privaatse või avaliku vahel. Kui lähed admin lehe kaudu, siis automaatselt läheb avaliku üritusena.

 

  • Loo sündmus. Leia lehelt “Create Event” nupp. Facebooki event
  • Vali “Online” või “In person. Juhul, kui valite Online, siis kindlasti tasub tähele panna, et antud juhul saab üritus olla märgitud ainult “tasuta”, ehk siis ilma piletita. Kui Sinu üritusele müüakse pileteid, siis vali teine variant ja seal saad lisada juurde piletite müügi lingi.

 

 

  • Lisa sündmuse nimi, kirjeldus ja muu info. Vasakul pool saad täita lahtreid ja paremal pool on näha, milline leht välja näeb peale lahtrite täitmist.

 

 

  • Lisa valik, kuidas inimene üritusega liituda saab.

 

 

  • Kui kõik on valmis, tuleb lihtsalt vajutada “Create Event”.

 

 

Kuidas kasutada Facebooki sündmusi oma toote turundamiseks?

 

Facebooki sündmused on suurepärane viis kasutajate tähelepanu võitmiseks ja selle hoidmiseks. Üritusi saab nüüd hõlpsasti ühendada  ka Facebook Live’iga, võimaldades teil oma otseülekandeid reklaamida sündmuste lehel. Olenemata sellest, millises formaadis üritust plaanite, võivad alljärgnevad näpunäited kasuks tulla:

 

  1. Anna oma üritusele unikaalne ja tähelepanu tõmbav nimi.
  2. Kirjuta selge ja läbimõeldud kirjeldus, kus ei ole kirjavigu ja on olemas kõik vajalik info, mida osaleja vajab.
  3. Kasuta pilkupüüdvat kaanefotot. Foto peaks olema selline, et inimesel on tunne, et ta tahab sellest üritusest rohkem teada saada. Võib kasutada teksti ja erinevaid värvikombinatsioone. Kindlasti pane tähele pildi suurust. Facebook muudab aeg ajalt pildi suuruste nõudeid. SIIT leiad viimased uuendused.
  4. Promo oma üritust Facebooki reklaamide abiga. Reklaamidega saad jõuda suurema publikuni.

Lisa üritusele co-host. Kaaskorraldajad saavad samuti üritust muuta, kommenteerida ja reklaamida. See on hea võimalus, kui teete koostööd mõne brändiga või mõjuisikuga, siis kindlasti tasub ta märkida kaaskorraldajaks. Nii võid sinagi saada juurde rohkem jälgijaid.

 

Õige publiku leidmine

 

Kui loote ja reklaamite oma lehel Facebooki sündmust, on oluline meelde tuletada ja uuesti kaasata neid, kes selle ürituse vastu on huvi tundnud. Üks võimalus selleks on Facebooki sündmuste kohandatud publikut sihtivate reklaamide esitamine. (Facebook event custom audiences). Saate luua sündmuse õige publikuga, et sihtida neid, kes on teie Facebooki sündmuse reklaamiga kaasatud.

 

  • Kõigepealt tuleks luua publik. Mine oma sihtrühma lehele ja vali “Create Audience” ja seejärel “Custom Audience.”

 

  • Vali oma leht ja sündmus või sündmused. Pane tähele, et saad valida nii tulevaid sündmusi kui ka neid, mis on juba toimunud.
  • Vaikimisi sisaldab sinu publik inimesi, kes on vastanud üritusele “Going” või “Interested”, aga seal on veel teisi valikuid.

 

 

Mõned viisid, kuidas kasutada Facebook sündmuse kohandatud publikut:

 

  1. Tuleta meelde ja julgusta neid, kes on lisanud üritusele “Interested” või “Going”.
  2. Julgusta neid, kes on märkinud “Interested”, et nad kindlasti osaleks.
  3. Julgusta neid, kes jätsid oma piletiostu pooleli, et nad selle lõpuni viiksid.

 

Tegelikult on võimalusi palju. Ole loov ja leia meetod, kuidas jõuda õigete inimesteni.

 

Facebooki sündmus on vahest alahinnatud turundusviis, et rohkem ennast ja oma brändi esile tõsta. Sellel tööriistal on üsna suur potentsiaal laia publikuni jõudmiseks ja inimeste tähelepanu äratamiseks. Ei ole olemas kuldreeglit, mis edu garanteeriks, kuid on teatud sammud, mida võiksid teha, et suurendada oma võimalust jõuda paljude Facebooki kasutajate silmapaarideni.