Internetiturunduse kanalite list 

Internetiturunduse kanalite list 

Jaga teistega:
  • 6
  •  
  •  
  •  
  •  
    6
    Shares

Internetiturunduse all võib mõista reklaamitavaid tooteid ja teenuseid, mis peaksid olema nii visuaali kui ka kasutajamugavuse mõistes hallatavad nii arvutis, tahvlis kui telefoni vaates. Moodsal nutiajastul ei ole vajadust rõhku panna offline kanalitele, vaid sihtrühma püüdmiseks kasuta just ära interneti võimalused. 

Pole mingi uudis, et digitaalsed platvormid on üha enam tungimas meie igapäevaellu ja sellest tulenevalt ei saa nendest üle ega ümber ka turundusplaanide koostamisel. Internetiturundus on üheks tähtsaimaks ja tõhusaimaks mooduseks nii kasutaja teadlikkuse tõstmiseks kui ka brändi imago loomisel. Internetiturunduse kaks peamist ülesannet on: liikluse tekitamine ettevõtte kodulehel ja sihtgrupi mõjutamine sobivas suunas. Siin artiklis keskendume alljärgnevalt tähtsaimatele internetiturunduse kanalitele.

 

Allikas: Pixaby

Sotsiaalmeedia kanalid

Inimloomus juba on kord nii programmeeritud, et me oleme kõik sotsiaalselt aktiivsed, mistõttu oleme alati otsinud erinevaid viise, kuidas omavahel kommunikeerida. Maslow’i püramiidis küll kolmandal kohal, kuid internetiturunduse must have. Kui sul ei ole sotsiaalmeedia kanalit, siis Sind piltlikult öeldes ei ole olemas.

————————————————————————————————————————-

Instant Chat

Tähtis on olla kogu aeg olemas, sest iga minut on arvel. Instant Chat on oluline töövahend neile, kes on palju lähetustel või teevad aktiivset tööd, mille tõttu võiks e-maili vastus viibida. Samuti mängib see rolli suust-suhu turundamisel, sest mida kiiremini ja operatiivsemalt saab klient või koostööpartner oma vastused kätte, seda rohkem levib hea tagasiside.

 ————————————————————————————————————————-

Sisulehed

Mida rohkem toodad sisu, seda rohkem sinu ettevõte Googles esile tõuseb. Üha enam tahavad inimesed vaadata liikuvaid pilte, kui lugeda pikki ja lohisevaid tekste. Aga silmas tuleks pidada, et videod liiga pikale ei veniks-optimeeri oma sisu.

————————————————————————————————————————-

Blogid

Pole samuti enam mingi uudis, et blogimaastik on tõusev trend. Sinu klient on väsinud võltsnaeratusest televiisoris või ülemängitud raadioreklaamist. Ta tahab lugeda päris inimeste päris kogemusi, päris pilte ja tavalisi arvustusi. Väga nutikas on ka ettevõtte enda kodulehele tekitada blogi rubriik, millega kliendi usaldust tõsta ja ühtlasi ka kvaliteetset ja harivat sisu pakkuda.

————————————————————————————————————————-

Otsingumootorid

Koht, millele tuleks palju tähelepanu pöörata. Mitmendalt lehelt olete leitav, kui teie pakutav teenus otsingusse panna? Potentsiaalne klient viitsib läbi vaadata maksimaalselt 3 lehte ning teeb selle aja peale oma ostueelistuse. Loomulikult on enim kasutatav otsingumootor ülekaalukalt Google.

 

————————————————————————————————————————-

Ostukeskkonnad

Miks mitte reklaamida oma kodulehte „rentides pinda“ mõnel suurtel netipindadel bännerite näol. Need on kohad, kus liiklus on suur ning kliente käib igas vanuses ja olenemata asukohast. Meil kõigil on vajadus heade pakkumiste järele, mistõttu on mõni klient külastamas mõnda veebilehte igapäevaselt. Need on kohad, kus silma jääda!

  • Chilli.ee
  • Pakkumised.ee
  • Shoppa.ee
  • Osta.ee

————————————————————————————————————————-

Foorumid

Need on platvormid, kus reklaamida ja lugeda teemasid ennast huvitavate valdkondade kohta. Foorumitest on võimalik saada asjalikku infot ja päris inimeste kogemusi/muresid/rõõme lugeda. Isegi, kui ei jõua sinna iga nädal, siis tasuks mõnes foorumis vähemalt iga kuu ringi vaadata. Kindlasti on, mida kõrva taha panna!

  • Perekool.ee
  • Trip.ee
  • Ehitusfoorum.ee

————————————————————————————————————————-

Uudisteportaalid

Päevakajalistel sündmustel tasub kindlasti silma peal hoida, see on koht, kust saada inspiratsiooni ja ainest ka oma sisuturunduseks. Näiteks kui oled kohvi edasimüüja, ja mõni uudis/skandaal on ületanud  ajakirjanduse künnise (nt. Mari Maasikas jäi autot juhtides magama), siis oleks suurepärane võimalus sellest postitus/reklaam teha (Joo kohvi ning sinu füüsis ei vea Sind kunagi autoroolis alt! jne.).

  • Delfi
  • Postimees

————————————————————————————————————————-

E-post 

Põhiline koht, kus infot edastatakse on täna ikkagi e-mail. Püüdke valida võimalikult kasutajasõbralik ja mugav platvorm.  

————————————————————————————————————————-

Mobiiliäpid

Võta kasutusele mobiiliäpp, kui leiad, et Sinu äri on piisavalt tootlik ja äpi jaoks on vajadus. Kuid siingi on juba hakatud rääkima äppide üleküllusest!

————————————————————————————————————————-

Veebileht

Ära unusta, et peamine Sinu põhiline tööriist internetiturunduses on muidugi koduleht.  Teised platvormid on renditud lehed ja välja rentija võib Sind igal ajahetkel välja visata.  Kui see oli ainus turunduskanal, siis võib Sinu äri saada tugeva löögi! Kuid Sinu kodulehte ei saa mitte keegi sinult ära võtta! Kodulehe platvorme on sadu, toon välja populaarsemad mida Eestis kasutatakse. Maailmas number üks on WordPress.

————————————————————————————————————————-

E-pood

E- poe loomine on pikk ja keerukas protsess, kuid see on hädavajalik. Ei saa lootma jääda sellele, et klient astub uksest sisse. Vaja on teda püüda, mida kvaliteetsema ja ilusama visuaaliga, seda parem. Ära võta E-poe tegemist ja andmete sisestamist kui kohustust ja kulu, vaid kui investeeringut ja infokanalit.

————————————————————————————————————————-

Kindlasti on veel kanaleid ja mooduseid, kuidas internetiturunduses silma paista ja läbi lüüa. Igal aastal saab mõni kanal trendikamaks, kuid kindel on see, et internetis strateergiliselt toimides, jõuab õige sihtrühmani soodsamalt, kui massimeedia hinnad seda võimaldavad. Kõike korraga ei ole võimalik kaasata, seega tuleks valida oma sihtgrupile vastavad kanalid. Kui turunduseelarve on suur, siis muidugi võib kasutada integreeritud turundusstrateegiaga, kui mitte, alusta internetiturundusest valides 1-3 põhikanalit.

Kui see valiku tegemine tundub täielik kosmos Ssinu ettevõtte jaoks, siis Virtuaalassistent on just selle jaoks siin, et tarbija ja teenus kokku viia. Kirjuta meile!


Jaga teistega:
  • 6
  •  
  •  
  •  
  •  
    6
    Shares