Sotsiaalmeedia

Kuidas toimetada Instagramis nii, et sinna panustatud ajast ka päriselt ettevõttele kasu oleks? Tahad teada, kuidas Instagrami algoritm tegelikult töötab? On tagumine aeg üle vaadata oma Instagrami turundusstrateegia! Kui soovite võtta sellest kanalist maksimumi, siis alljärgnev blogi jagab teile mõned kasulikud nipid ja soovitused.   Selles pole kahtlustki,...

​Tell me your STORY Miks peaksid juba täna osa oma kommunikatsioonist suunama Instagram storydesse? Mida ja miks peaks tegema storydes? Millised funktsioonid on tulemuslikumad ja miks? Vastused küsimustele saab teada allolevas blogis.    Allikas: www.virtuaalassistent.ee    Miks kasutada Instagram Storyt? Instagram story on sageli esimene asi, mida silmame avades Instagrami...

Hashtagid- paeluv teema, mille kohta on levinud veendumus, et mida rohkem, seda uhkem! Kas see vastab tõele ning millised on uued trendid Instagrami maastikul, selles täna kirjutamegi. Instagram uueneb pidevalt, pakkudes erinevaid võimalusi muuta oma sisu veelgi kättesaadavamaks ja lihtsamini leitavaks. Viimastest uuendustest kõige märkimisväärsemad on seotud hashtagidega. Nüüdsest...

Mõjuisikuturundus on üks uuematest turundusviisidest ning tundub, et on tulnud, et jääda. Laiatarbekaupade müüjad on juba aastaid influencer’eid kasutanud, kuid kas see strateegia töötab ka B2B turgudel ja kas B2B sektor ka seda vajab?   See turundusviis kogub aina populaarsust ning paljud on selle kanali enda...

Kui oled alles alustanud blogiartiklite kirjutamisega, siis on sul postituste ideede nimekiri pikk ja pigem on küsimus selles, kust leida aega, et kõik need tekstid valmis kirjutada? Vähemalt minul oli nii ja on siiani! Kuid ühel päeval võid sa leida end hoopis olukorrast, kus kõik head...

Järgnevalt mõned võimalused, millised on erinevad võimalused Facebookis reklaami sihtimiseks ja sobivad kohad nende kasutuseks. See minispikker aitab Sul lihtsamini Facebooki reklaami käivitamist mõista.   Määra täpne reklaamiajakava   Seda varianti võib kasutada toodete puhul, mida kasutatakse kindlal kellaajal. Näiteks pitsade kojutoomise teenust peaks reklaamima reede ja laupäeva...

Kas teed vanast harjumusest Facebooki kampaaniaid stiilis "jaga ja võida" mänge, kus palud vajutada like, tagida sõber jne. Mängu tulemuseks on suurenenud fännide arv Facebooki lehel, mis pole halb ja kui see ongi omaette eesmärk. Kuid kas fänniarv Facebooki lehel on puhas edevuse mõõdik või...

  Internetiturunduse all võib mõista reklaamitavaid tooteid ja teenuseid, mis peaksid olema nii visuaali kui ka kasutajamugavuse mõistes hallatavad nii arvutis, tahvlis kui telefoni vaates. Moodsal nutiajastul ei ole vajadust rõhku panna offline kanalitele, vaid sihtrühma püüdmiseks kasuta just ära interneti võimalused.  Pole mingi uudis, et digitaalsed...