Kuidas luua edukas e-postikampaania „mustal reedel”?

virtuaalassistent

Kuidas luua edukas e-postikampaania „mustal reedel”?

Must reede (ingl k Black Friday) on aasta suurim allahindlusele suunatud müügipäev, mis ühtlasi tähistab suure jõuluostlemise algust. Must reede algab ametlikult 23. novembril kell 00.00.

 

Musta reede ostuhullus on alguse saanud Ameerikast, kuid see tänupüha on nüüd tuntud igal pool. Sellega on kaasa läinud juba aastaid ka Eesti jaemüüjad nii füüsilistes kui ka e-poodides. Allahindlusi tehakse alates rõivastest ja jalatsitest kuni erinevate teenusteni välja, näiteks lennupiletid, kinnisvara jms.

 

Siit artiklist leiad kolm musta reede e-kirjamalli. Samuti vihjeid, milliseid vigu selles ostuhulluses vältida.

 

 

Mall #1: „Räägime asjast”

 

Teema: 50%-line musta reede allahindlus!

Tere, [eesnimi]!

Musta reede tähistamiseks saad 50% allahindlust [toote] hinnast!

Maksmisel sisesta kood „MUSTREEDE”.

[„Osta kohe” nupp]

 

 

Mall #2: „Defitsiit/ kiirusta”

 

Teema: 50%-line allahindlus lõpeb südaööl!

Tere, [eesnimi]!

Ära jäta kasutamata seda aastas vaid ühe korra tehtavat superallahindlust! Sul on vähem kui 12 tundi, enne kui meie 50%-line allahindlus lõpeb. Osta kohe!

Maksmisel sisesta kood „MUSTREEDE”.

[„Osta kohe” nupp]

 

 

Mall #3: „Kingitus”

 

Teema: Boonus [toode] hinnas!

Tere, [eesnimi]!

Meie tähistame musta reedet stiilselt. Iga täna tehtud ost väärtusega üle 50 euro saab kaasa TASUTA [toote]! Kiirusta – pakkumine lõpeb keskööl!

[Sisestage juhised selle kohta, kuidas oma tasuta kingitust kätte saada.]

[„Osta kohe” nupp]

 

 

E-postistrateegiast „Defitsiit

 

Piiratud koguse ja aja kasutamine on juba pikka aega olnud e-poodides kasutatav põhiline strateegia, et suuremat läbimüüki teha. Miks peaks musta reede müük sellest kuidagi erinema?

 

Kasuta ka järgmisi fraase…

  • Ainult piiratud aja jooksul
  • Ainult täna
  • Kuni laos kaupa jätkub
  • Ainult [toote nimi] ongi veel jäänud
  • Allahindlus lõpeb südaööl
  • Viimane võimalus

… et oma läbimüüki nende pühade ajal suurendada.

 

Pealkirja saladus, kuidas saada 26% võrra suurem avamisprotsent

 

allikas: Pixabay

 

E-posti teema on vaieldamatult olulisem kui pakkumine, disain või midagi muud. Kui teemarida kliente ei huvita, oled sa nad juba kaotanud!

 

Pühadekirjade tõenäolisemaks avamiseks veel kolm saladust:

 

1. Kasuta  „VÄESÕNU

 

Võimsad sõnad/ väesõnad on sõnad, mis innustavad kliente teatud tegevusi tegema. Mõjusõnu vaata ka SIIT.

Mõned näited, mida kasutada…

  • Allahindlus
  • Tasuta
  • X% allahindlust
  • BOGO – osta üks ja saa teine tasuta
  • Põnev
  • Ainulaadne/ eksklusiivne
  • Saladus

Lihtne, aga tulemuslik.

 

2. Testi emotikone

 

Emoji’d on jõudnud kõige lähemale inimkonda ühendava universaalse keeleni. Tegelikult on see üsna tähelepanuväärne viis enda väljendamiseks!

Enamik uudiskirjade saatmise programme on võimelised kuvama emoji’sid ja need aitavad tõepoolest teie e-kirju eristada. Proovi, katseta, testi!

Mõned näited:

  • Suur allahindlus! 💰
  • Täida oma ostukorv! 🛒 Must reede on siin
  • 🤑 50%-line allahindlus 🤑

 

Suurim viga, mida musta reede e-kirjades tehakse

 

Kõik teevad vigu. Õnneks on keegi juba neid vigu teinud ja Sina ei pea neid kordama! Järgnevalt saad teada kolm peamist musta reede e-kirjadega tehtud viga:

 

virtuaalassistent.ee

allikas: Pixabay

 

Ei saadeta piisavalt e-kirju!

 

Kui sa saadad mustal reedel välja ainult ühe e-kirja, jääd sa müügist ilma. Inimesed saavad suurtes kogustes musta reede e-kirju (nädal enne ja nädal pärast, põhimõtteliselt iga päev).

See tähendab, et on lihtne sinu kiri tähelepanuta jätta.

Selle parandamiseks proovi mustal reedel saata vähemalt 2–3 e-kirja. Näited, kuidas seda delikaatselt teha:

  • E-kiri #1: Info müügikampaaniast ja selle alustamisest
  • E-kiri #2: Meeldetuletus või konkreetse müügi push
  • E-kiri #3: Lõplik meeldetuletus tund või kaks enne allahindluskampaania lõppu

Enamgi veel, Sa peaksid enne kampaaniapäeva saatma õrritus-e-kirju. Näiteks võid saata midagi sellist …

 

Tere, [nimi]!

Kas sa ootad musta reedet samasuguse õhinaga, nagu meie?

Pühade tähistamiseks käivitasime oma suurima allahindluskampaania. Alates musta reede esimestest minutitest kukutame oma kuumimate toodete hindu 40% võrra!

Pea meeles, et meie laovarud on piiratud ja me töötame põhimõttel „kes ees, see mees”.

Sa ei taha seda võimalust kasutamata jätta? Klõpsa siin, et liituda meie erilise musta reede e-posti nimekirjaga, et olla esimeste hulgas, kes saavad teada, kui meie soodusmüük algab (ja kui varud lõppema hakkavad).

Selle hetkeni soovin sulle tarka ostlemist!

Tervitades

[Nimi]

 

Kokkuvõttes on oluline selles suures ostlemismöllus tähelepanu ärata, sest inimeste tähelepanuvõime on piiratud ja võidavad need, kes suudavad eristuda. 🙂

 

Vajad turundusassistendi abi, siis kirjuta jane@virtuaalassistent.ee

Jaga teistega:
  • 3
  •  
  •  
  •  
  •  
    3
    Shares