Sotsiaalmeedia üleskutsed tegevusele – Call To Action (CTA)

Sotsiaalmeedia üleskutsed tegevusele – Call To Action (CTA)

Kas otsite võimalusi, kuidas sotsiaalmeediast rohkem kasu saada? Kas soovite julgustada oma sotsiaalmeedia järgijaid oma postitustes tegutsema nii nagu sina soovid? Kui jah, siis pead seda blogi kohe edasi lugema. 🙂

Turundajad on kasutanud sarnaseid üleskutseid tegutsemiseks kogu aeg – isegi enne, kui e-turundus meie igapäevaellu tuli. Varem lihtsalt kasutati neid traditsioonilises meedias. Kuid mõningaid erisusi ja võimalusi tasub digimeedias rohkem arvestada.

Selgitame, mis on üleskutse tegevusele ehk CTA (Call to action)?

Üleskutse tegevusele on kasutaja kutse teha mõningaid soovitud toiminguid. Sageli näete neid kutsungi näiteid veenvalt kirjutatult. Näiteks on sageli blogipostituses või -videos lõpus üleskutse, sotsiaalmeedia postitustes, veebilehtedel jne.
Nutikas ettevõte paneb need kõikjale, et nende lugejad soovivad kutsuda neid tellima, sirvima tooteid,  registreerima, liituma uudiskirjaga või mitmeid muid soovitud tegevusi tegema. Me kohtame neid lauseid igapäev kõikjal, kuid tihti me ei teadvusta, et see on teadlik tegevusviis mida turundajad teevad ja meie alateadvus muudkui allub nendele tegevustele.

Kui Sinu ettevõttes veel ei ole piisavalt üleskutseid kasutusel, siis loe see blogi lõpuni ja tee seda esimesel võimalusel ning suurenda oma ettevõtte käivet ja kasumit.

 

Sotsiaalmeedia üleskutsed ehk CTA

 

LISATEAVE: Millal seda kasutada ja näide üleskutsest

1. Tekita liiklust on veebisaidile, näiteks Loe lähemalt, loe rohkem, lugema jne.
2. Jaga usaldusväärsuse ja brändi suurendamiseks meedia tabamusi, näiteks Vaata seda, kuula seda, Loe seda jne.
3. Jagage asjakohaseid artikleid, et harida oma publikut teie valdkonnas, näiteks loe seda kasulikku artiklit, jagame teiega ühte huvitavat artiklit, kas seda uudist lugesid jne.
4. Jaga fotosid, videoid või muud multimedia faile. Näiteks Uuri, tutvu, avasta jne.

 

JAGA: Millal seda kasutada ja näide üleskutsest

1. Uue publikuni jõudmine, näiteks mida arvate/tunnete/usute.
2. Tähelepanu suunata sarnaste mõtlemisega inimestele, näiteks Ütle oma sõpradele, et …
3. Kaasata oma vaatajaskond lihtsate küsimustega, näiteks Näidake maailmale, et sina…
4. Tõsta teadlikkust probleemi või aktsiooni kohta, näiteks Levita sõna…

 

RÄÄGI MEILE, MIDA SA ARVAD: Millal seda kasutada ja näide üleskutsest

1. Kasvatage oma publiku teadlikkust, näiteks märgista oma tsäutsud teemaviidetega ehk hashtag´ga #virtuaalassistent 
2. Näidake oma publikule, et nende arvamused on teile olulised, näiteks palun kirjutage meile kommentaaridesse… või jaga oma lugu jne.
3. Kutsu osalema provokatiivses vestlusesse, näiteks me tahame teada, mis / miks…. Jne.
4. Kogu kasutaja loodud sisu, näiteks Ütle meile ja me…..

 

KUTSU TEGUTSEMA: Millal seda kasutada ja näide üleskutsest

1. Olete oma publikut piisavalt kaasanud ja nad on valmis liituma, kasutajaks registreerima või ostma. Näiteks, siin on teile kingitus, liitu nüüd ja saad tasuta…. jne.
2. Kiireloomulised teadaanded, näiteks kirjutage meile kuidas teie seda teeksite…
3. Võistlus ja kampaania tegemine, näiteks lubadus….

Soovid digimeedia abi, siis saada meile kiri info@virtuaalasssitent.ee 

Jaga teistega:
  • 6
  •  
  •  
  •  
  •  
    6
    Shares