Trendid 2020. aasta turunduses, mida lihtsalt pead teadma

Trendid 2020. aasta turunduses, mida lihtsalt pead teadma

 

  1. Efemeerne sisu jätkab olemast populaarne, story ja muu lühiajaline sisu on see, mis kogub enim tähelepanu. Tasub luua lühiajalist limiteeritud sisu, et tekitada inimestes FOMO (fear of missing out).
  2. Populaarsust koguvad nišši platvormid nagu näiteks TIK-TOK, B2B puhul Linkedin. Gigandid jäävad, kuid oma sihtrühmani jõudmiseks tulevad abiks väiksemad platvormid.
  3. Instagram kaotab likede nähtavuse, mis on tegelikult juba paljude kasutajate jaoks juhtunud. Spekuleeritakse, et see käik on tehtud selleks, et Instagram saaks rohkem teenida müües andmeid ning et Instagramil tegelikult pole meie mentaalsest tervisest sooja ega külma.
  4. Eeldatavalt kasvab sotsiaalmeedia e-turundus jõudsalt, Instagramis saab lisada iga eseme kohta nupukese koos hinnaga ning otse-lingiga veebilehele.
  5. Prognooside kohaselt on 82% kogu veebis olevast sisust videod. Video on kindlalt kõige atraktiivsem sisu loomise viis, seda tasub kasutusele võtta uue aasta turunduses. Instagramy story on hea koht, kust alustada, head rakendused soosivad kiirelt ja kvaliteetselt videode tegemist. 
  6. Tehnoloogia kasutamine on samuti suur trend, muutes oma sisu VR- sõbralikuks oled teistest sammukese ees.
  7. Influenceri turundus jätkub, siin tasub olla aga tark, brändinäoks võib valida 1-2 suunamudijat, kuid koostööd tasub teha väiksemate influenceritega luues võrgustiku, mis jõuab suurema osa sihtrühmani.
  8. Populaarsust kogub liitreaalsus, st. et kasutusel on erinevad filtrid. Need pole vaid lõbusad meelelahutuse vahendid vaid näiteks Sephora meigipood on kasutusele võtnud sarnased filtrid, et inimesed saaksid enne toodete ostmist testida, kuidas need nende näol välja näeksid. Ehk siis filtrite kasutamine oma toodete ja äri promomiseks on tärkav trend.
  9. Reklaamide personaliseerimine on samuti tugev trend, millest tasub osa võtta. Võtmeaspekt, kus ettevõtted ja turundajad võimendavad isikupärastamise suundumust, on sotsiaalmeedia reklaamide edastamine. Sotsiaalmeediaplatvormid on hakanud turundajatele pakkuma täpsemaid sihtimis- ja kohandamisvõimalusi. Need võimaldavad näidata õigel ajal õigetele inimestele õigeid reklaame.
  10. Lokatsioonipõhine reklaamide sihtimine on populaarsust koguv trend. Näiteks lennukompensatsioonidega tegelev firma peaks sihtima lennujaamas ja selle lähistel asuvaid inimesi, sest seal on teema kõige aktuaalsem. Näiteks äriplaanide kirjutamise reklaam võiks sihtida hub-ides töötavaid start-up ettevõtteid.
  11. Alates sotsiaalmeedia kampaania mõju mõistmisest kuni mõistmiseni, kuidas inimesed kaubamärki tajuvad, saate sotsiaalse kuulamise abil saada palju teavet. See on muutnud sotsiaalse kuulamise enamiku turundajate sotsiaalmeedia strateegiate lahutamatuks osaks.
  12. Kasutaja genereeritud sisu on jätkuv trend, kasutajad teevad toodetest pilti ja märgivad brändi, et saada kajastust brändi lehel. Näiteks Airbnb kasutab täielikult kasutajate poolt toodetud sisu.
  13. Kogukonnad on samuti kasvav trend, mis on kasulik nii brändile kui ka kasutajale. Luues grupi, kus inimesed saavad jagada kasulikku infot ja kus bränd saab oma toodet promoda on äärmiselt kasulik.

 

Loe lisa

Jaga teistega:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •